MÜÜGI- JA TAGASTUSTINGIMUSED
Veebipoe www.metsikmetsik.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Metsik Roosa OÜ (reg nr 14990727), juriidilise aadressiga Mulla 4-1, Tallinn 10611, Harjumaa.Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud
toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest
(kui ei ole märgitud teisiti).
Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub
ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse
ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud
Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. KINDLASTI MÄRGI vastavasse lahtrisse oma TELEFONINUMBER. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:- panga ülekandega (arve koos makse tegemiseks vajamineva infoga tuleb teie e-posti aadressile)
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud
kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul
põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning
tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud)
viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate
saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetaksejärgmistesse riikidesse: Eesti, Soome
Teistesse riikidesse tellimiseks kirjuta info@metsikmetsik.ee, leiame sobiva makse- ja tarneviisi.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
Omniva pakiautomaadid 3,50 €
Itella Smartpost pakiautomaadid 3,50 €
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on
kuvatud saatmisviisi juures.
Postitame tooted 1-2 tööpäeva jooksul peale makse laekumist. Postitamisele lisandub veel 1-3 tööpäeva paki liikumise aeg pakiautomaadist pakiautomaati.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-9 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Välisriiki tellides sõltub transpordi aeg ja kulu sihtkohast.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud
lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui
ostjaks on juriidiline isik.
Vastavalt
võlaõigusseadusele (§
53 lg-s 4) ei kohaldata taganemisõigust lepingule, mille
esemeks on:
sellise asja üleandmine, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi;
sellise asja üleandmine, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt;
14-päevase tagastamisõiguse
kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on
vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil
nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks
kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks
või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus
alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba
ostmisest taganemise (soovi)avaldus ning saata see e-posti aadressile
info@metsikmetsik.ee
hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Ostja peab kauba tagastama avalduse
esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta
on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba
kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva
möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt
lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete
tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või
kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt
sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud
Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise
viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale
tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga
seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda
müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind
veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba
turuhinna.
Tagastamine SMARTPOSTI pakiautomaatides:
a. Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti.Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
b. Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonna saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.
Tutvuge ka paki tagastamise infoga erakliendile.
Tagastamine OMNIVA pakiautimaatidest:
Paki saad tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest.1. Vali ekraani „Tagastan paki“
2. Sisesta ekraanile SMS-i või e-kirjaga saadud tagastuskood või skaneeri algne pakikood, kui saatja on enda kulul tagastust lubanud (Paki numbri saad sisestada ka käsitsi) ning jälgi ekraanil kuvatud juhiseid.
3. Aseta pakk koos vana kleebisega avanenud kappi ja sulge uks, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@metsikmetsik.ee või helistada telefonil: +372 5333 9009.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt
sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba
ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust
pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju
ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on
selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning
andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda
e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest
meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas
toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas
pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile
info@metsikmetsik.ee või
helistada telefonil: +372 5333 9009.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda
vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda
Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni
pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust
tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on
tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole